Δικαίωμα επιστροφής/αλλαγής
Στην περίπτωση που υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν, ο πελάτης έχει το δικαίωμα των ακόλουθων επιλογών χωρίς καμία επιβάρυνσήτου:
- επισκευή του προϊόντος
- αντικατάστασή του προϊόντος
- αναλογική προς το ελάττωμα μείωση της τιμής
- υπαναχώρηση από την πώληση
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:
- Η παραγγελία αποστέλεται με σφάλμα, δηλαδή παραδίδεται προϊόν άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
- Ο πελάτης επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο +30 210 90 22 660 ή στο mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
- Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν περιλαμβάνεται στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που το παρλάβατε.
- Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
- Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το Goldin στους πελάτες και με επιβάρυνση του Goldin.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιοδήποτε κόστος, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την στιγμή παραλαβής των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πελάτη είναι δυνατή εφόσον:
- Αφορά προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί ειδική παραγγελία, όπως βέρες, μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
- Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
- Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια της επιχείρησης "Gold in" και οι ετικέτες του προϊόντος.
- Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
- Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
- Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα "Gold in" δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα "Gold in" έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.